Ahad, 12 Jun 2011

Virus Cinta

Berhati-hati dengan virus cinta. Virus dalam komputer memang bahaya tetapi dia hanya merosakkan komputer itu sahaja atau satu dua komputer yang ada hubungan dengannya. Tetapi virus cinta akan merosakkan seluruh masa depan manusia.
Ada beberapa jenis virus cinta yang dapat saya kesan dalam kehidupan seharian ini. Lalu saya memberi beberapa nama sebagaimana berikut:

Virus Munafik – Jika ada virus ini dalam diri sesaorang, dia sentiasa berbohong tentang cintanya, tidak kiralah sama ada berbohong kononnya dia masih bujang, dia masih dara, dia mencintai dengan seikhlas hati, dia kaya, dia sakit jantung atau sebagainya namun hakikatnya dia berpura-pura sahaja kerana maksud tertentu.

Virus keranjang – Kalau ada virus ini, sesaorang itu tidak akan setia pada yang satu. Lepas seorang-seorang kekasihnya. Boleh dibuat koleksi suatu hari nanti.

Virus laknat – Virus ini menyebabkan sesaorang itu melakukan perbuatan terkutuk sama ada zina, atau sebagainya semasa dalam percintaan sebelum kahwin.

Jangan ada tiga virus ini. Kalau ada dan pernah dijangkiti virus ini, kalau tidak beri anti virus yang betul, akan menyesal seumur hidup. Jadi, oleh kerana untuk mendapatkan anti-virus cinta yang betul sangat sulit, maka lebih baik jangan dijangkiti virus ini. Untuk tidak dijangkiti virus-virus ini, bagaikan komputer, jangan disambungkan dengan komputer lain, jangan guna internet sesuka hati dan jangan masukkan apa-apa media seperti pendrive, CD, card rider dan lain-lain yang ada virus cinta.
Guna dan jagailah satu komputer sahaja dalam hidupmu….

Tiada ulasan: