Khamis, 30 Oktober 2008

SALAM PENGENALAN

Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Untuk pertama kalinya saya selaku umat Nabi Muhammad s.a.w bernama Mohd Razali Md Din menghadirkan diri ke dunia tanpa sempadan bertujuan bertukar-tukar pandangan, memberi pandangan, menerima pandangan, menolak pandangan, meluahkan hati, meluahkan apa yang tersurat dan tersirat serta pelbagaian lontaran idea, ilham, coretan hati, bisik naluri dan 'copy n paste'.

Saya sudi menerima hasil karya teman-teman untuk diluahkan dalam blog saya ini tetapi haruslah menepati kehendak saya sebelum saya menyiarkannya. Mari kita sama-sama menyatakan apa yang hendak dikata sebelum orang lain kata.

Untuk makluman semua pelayar dan pembaca blog, (agar tidak tersinggung dengan bicara saya), saya adalah warga OKU (Orang Kelainan Upaya)- Fizikal. Namun apa yang saya akan bicarakan dalam blog ini tidak sepenuhnya berkaitan OKU. Mungkin 50% sahaja. Yang lain-lain barangkali ada bab kesenian, ekonomi, politik, sosial dan sebagainya. Bergantung kepada 'mood' saya daa...

Sekian. TQ

Tiada ulasan: